دریافت نشان برتر ایمنی در پروژه برق و بخار مکران

مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب شرق کشور (استانهای کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) در روز سه شنبه مورخ ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور مسوولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه استان در شهر کرمان برگزار گردید. در این گردهمایی مهندس پرنده مدیر کل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن قدردانی از برگزاری مراسم، اذعان داشتند همچنان در کشور بویژه مناطق دور از کلانشهرها با کمبود منابع و متخصص ایمنی مواجه هستیم و نیاز است تا وزارت علوم در زمینه جذب و آموزش افراد متخصص برنامه ریزی نماید.

مجتبی مصباح مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه است، برگزاری دوره های آموزش ایمنی را برای کارگران ضرروی دانست. در ادامه مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمان، مدیر کل اداره کار استان سیستان و بلوچستان و نماینده استاندار کرمان سخنرانی نموده و با هدف نهادینه کردن ایمنی در مراکز کارگری و صنایع از شرکتهای موفق در زمینه ایمنی کار استانهای کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان تقدیر بعمل آمد.

به اطلاع می رساند شرکت مپنا توسعه ۳ و پروژه برق و بخار مکران بعنوان تنها برگزیده از استان سیستان و بلوچستان موفق به دریافت نشان ایمنی در دومین همایش نشان ایمنی گردید.

ضمن تبریک به همکاران گرامی و قدردانی از عنایت مدیریت محترم عامل و مدیر پروژه و زحمات کلیه همکاران و تیم HSE در پروژه برق و بخار مکران، امیدواریم با طی مسیر تعالی و ارتقای عملکرد ایمنی، سلامت و محیط زیست، شاهد موفقیت بیشتر در این راه باشیم.